Svartvit

Inte ofta jag gör mina bilder svartvita, men skulle göra tre stycken svartvita canvastavlor i årsskiftet och detta är en av bilderna jag valde. Tavlorna blev jättefina, fast kan inte sätta upp dom nu pga att jag inte får plats på mina väggar i mitt rum (har snea väggar).
Jag tycker att denna bilden blev fin i svartvitt iaf :))
 
Nikon D80 med 50mm 1.8

Kan inte annat än hålla med :)

Vilken fin bild!

Vilken vacker bild! Jag brukade inte fota så mycket svartvitt, meen fick upp ögonen för det när jag fick en "fota i svartvitt-bok" :)

jättefin :)

Väldigt fin bild! Svart vita bilder blir alltid så snygga! :))

RE: nice!!

Jättefint !

dina bilder är fantastiska. finns inga ord som är starka nog att beskriva dem! Amazing.

Vacker bild. Du har verkligen fått till rätt känsla i bilden :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: