Över havet

Jag var ute lite med mamma förut. Vi åkte till några olika platser ute vid havet. Första stället vi åkte till har jag aldrig var på förut. Såg mysigt ut, men nu är det en del snö och massa is, så det är nog mysigare på sommaren, lite lättare att gå då också när det inte är så isigt överallt :P Det var väldigt fint över havet när solen lyste genom molnen och man såg solstrålarna.
Härligt att komma ut och fota lite, även om det inte blev så många bilder :))
 
Nikon D800 med 50mm 1.4
 
 
Ni glömmer väl inte mitt Alla hjärtans dag-erbjudande?
Köp en bild (13x18 eller större) och få en hemlig bild i storleken 13x18 på köpet :))
Hör av er till mig på [email protected] om ni är intresserade.
 

fina bilder!

Åh, jag älskar hur ljuset silar sig igenom molnen!

Vackra bilder! :-)

ååååh så fin bild ! :O

Vilka fantastiska bilder!

Du är väldigt bra på att fota! :)

Jättefina bilder....

så fina bilder! c:

Woooow ! Grym är du, GRYM !

Underbart fina bilder! :)

grymma bilder
ha en fin kväll
kram

riktigt fina bilder :)

Vilka otroligt härliga bilder! :)

Jättefina bilder!

Vilka fina bilder du tar! hade du en bra helg? KRAM

sv; vad roligt att höra! :D vad har du gjort idag? kram

sv; jag har varit hemma och vilat, har varit sjuk sen i torsdags men det börjar äntligen gå över nu! :D känns skönt:D

sv; ja det tycker jag med :D man blir så seg när man är hemma och går bara :(

Underbart vackra bilder.

Jättevackra bilder ;)

sv: Det var så lite! Hur länge har du fotat? =)

sv: Kul :=)

Ljuset i första bilden är magiskt!

Jag hoppas du har haft en bra dag idag. :)

vad fint med solstrålarna!

Super fina bilder :)

Glad alla ♥-dag
Kram♥

Vakre!!!!! Elsker slike bilder!!! :P


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: