Norge

Jag har inte fotat några nya bilder på ett tag. Vädret är jättetråkigt, ena stunden snöar det, sen regnar det bort med en gång så det är helt grått. Tycker att det kan bli lite vår och färg ute nu.
Jag gick igenom mina bilder från Norge och redigerade några som jag inte visat. Fotade så himla många bilder, så finns en hel som jag inte lagt upp. Här är några iaf :))
 
Bilderna är fotade i Geiranger i Norge. Galet fina landskap där!
Tobias står vid Flydalsjuvet.
 
Nere vid våran camping.
 
Ett vattenfall som man kunde gå bakom. Storseterfossen heter det.
 
Panorama vid Örnesvingen tidigt på morgonen.
 
Bild tagen från bilen någonstans i Norge på vägen hem.

Riktigt vackert! Färgerna är helt onaturliga, kanske är för att man är van vid grått nu på vintern :P
Får en dock att längta till vår och sommar!

Jättevackra bilder :)

Oh vilka underbara bilder :D

Åh fantastiska bilder! Den första är för bra! Hur cool som helst!

åh vad sjukt fina bilder och färger!

AMAZING !

galet fina bilder!
jag har precis gjort ett inlägg om mitt rum på min blogg, gå gärna in och kika! :)

Åh, vilka underbara bilder!

WOW! Vad häftigt!!!! Helt sjukt ju :O

Ååh nydelige bilder, fantasisk lys og farger!

Jeg bor i et ganske så vakkert land :D

Svar: Tack så mycket :)) Ja, Norge är verkligen jättefint!
Johanna Fåglund

Fantastiskt vackert.

Riktigt vackert!

nemen shiiet, gud vad vackert!

Super fina bilder! :D

De två sista bilderna va verkligen magiska :O


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: