Header åt Lisa

Fixade en ny header åt Lisa idag, hon har bröjat blogga lite mer igen. Jag har gjort hennes gamla också, men tycker att den nya blev mycket bättre. Har också fotat alla bilderna på henne i headern. 
Lisa är min brors flickvän, min svägerska kan man säga eftersom dom är förlovade :))
 
Klicka här för att komma till Lisas blogg --> llmd.devote.se

Snyggt! :) Hon var väldigt söt. :)

Fin :-D

Va kul! Riktigt snyggt :)

Jätte fin header :)

Jättefin, duktig du är :)

Tack för att du fixade den :):)

SUPERSNYGGT!

Shit va fräck blogg du har! :D

Cool header!

Snyggt :)

fint gjort! :)

Ååh så fint!! Jag har inga problem att göra headers åt andra - men att göra till mig själv blir en katastrof :P Några förslag?

Grym blogg du har förresten! Älskar dina fina bilder och coola sminkningar!

Svar: Jag tycker att den rosa som du har är jättefin! Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: