Fin solnedgång

I söndags åkte jag och Tobias ut till havet för att fota ännu fler bilder till en timelapse. Var mysigt att sitta där och se på den fina solnedgången, fast det var lite kallt.
 
Nikon D800 med Nikon 24-85mm 3.5-4.5 VR

kanonvackert :)

Underbart!

Super fint!

Superfina bilder:D

Helt nyydelige bilder!!!

riktigt vackra bilder, är de någon speciell inställning när du fotar bilderna eller är de mer efter behandling?

Super fina bilder !:)

Helt otroligt vackra bilder!! :)

Shit så vackert! Jag har alltid undrat (jag gillar att fota men kan typ inget) vad för slags tillbehör/objektiv måste man ha för att få sån där fin "böj" på molnen som det är på bild ett och tre?

Svar: Tack :)) "böjen" på molnen tror jag var så på riktigt också, men ett vidvinkelobjektiv är bra att använda för sånna bilder. 18mm brukar räcka bra, fast vill man få med mer kan man alltid göra en panorama (som jag gjort på sista bilden).
Johanna Fåglund

wow vilka underbara bilder!!

Tack för infon där, ska skriva upp det också :)

Så jäkla fina bilder! Första och sista var ju dösnygga!

Underbara bilder!

Åsa

Åhh vad jag älskar dina foton!! Du är så underbart duktig!!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Så fina biiildeeer!!!

Sista bilden var super fin :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: