Droppar

Det har regnat massa idag, så förut när jag kom hem såg jag att det var fina droppar i buskarna utanför mitt hus. Stannade och tog några bilder innan jag gick in :)) Blir så fin bokeh när det är massa droppar sådär!
 
Nikon D800 med Tamron 90mm 2.8 macro

vilken inställning har du för att få ett så snyggt ljus i bilderna? :)

Åh så mysigt med den lila tonen! :)

Så underbart fint!

Jätte vackert, och väldigt vårigt! :)

Ja, verkligen jättefint! Naturlig bokeh är det allra finaste! :)

Jätte fint!

Vacker bild! Har du något tips på hur man får bilderna sådär fina? Är de mycket redigerade? Eller är de det inte alls ...? :)

Jättefin bild....

sååå snygg bild!::)

sv: Jaha, coolt :D

Fin bild :D

vad fint!

så vacker bild!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: