Details

Jag fick en ros och choklad av Tobias i fredags när han kom till mig <3 Det var en jättefin ros, så jag kunde inte låta bli att fota den.
 
 

Mycket vackra bilder, och vilken härlig röd färg dessutom! :D

Riktigt snyggt! :D

Otrolig vackra bilder!

Så vackra bilder!! :) Verkligen superfint.

Så vackert !

riktigt vacker bild, har du använt en vatten-spruta för att få vattendropparna?

Åh så vackert!

Jäsiken vad fina! Skärpan kan man ju inte heller klaga på ;)

gud vad underbara bilder! Vilken skärpa!

Snyggt! Börjar känna ett starkt behov av att införskaffa mig ett macroobjektiv... :)

Wow, otroligt vackra bilder! :)

Verkligen jätte fina bilder, så otroligt fin skärpa!

Fint! Blir så effektfullt med vattendropparna!

Hur har du lyckats få så otroligt bra bilder?
Jag vet att du är en bra fortograf, men hur får du till det så tydligt?

Nydelige macro bilder!! Nydelig lys og fine klare dråper :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: