Stars

I lördags på kvällen åkte ju jag och Tobias ut för att fota stjärnorna. Vi åkte ungefär två mil utanför Göteborg till Vallda Sandö (samma ställe som vi var på en gång i somras). Var helt kolsvart och man såg massa stjärnor, fast på bilderna kom ljuset från stan med ändå. Går ju inte att komma undan om man inte är massa mil ifrån. 8 minusgrader var det ute, men som tur var var det helt vindstilla (knäppt med tanke på att det var storm precis). 
Här är iaf tre bilder som jag fotade :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

Såå fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så mysigt :)

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Men wow, så fint :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

WOW WOW!

Svar: :D:D
Johanna Fåglund

Så fint, du är verkligen hur duktig som helst och älskar alla dina naturbilder!

Svar: Åh, tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så vackert!

Jag var oxå ute och fotade stjärnor i lördagskväll, men mina bilder är definitivt inte i närheten av dina, men jag är ändå lite nöjd för det var första gången jag verkligen var ute för att fota stjärnor.

Svar: Tack! Ska gå in och kolla på dina bilder :))
Johanna Fåglund

Zandra

Superfina bilder! Eftersom jag bor i vallda så är det ju extra kul :D

Svar: Tack :)) Det är ett fint ställe det.
Johanna Fåglund

Så vackert! Det är otroligt vad många stjärnor det finns där uppe! :)

Svar: Tack :)) Jaa, galet många!
Johanna Fåglund

Älskar dina stjärnbilder! Har tänkt flera gånger att jag ska åka ut till min mormor som bor på landet och försöka fota stjärnor men det blir aldrig av haha :p

Svar: Tack så mycket :)) Det tycker jag att du ska göra.
Johanna Fåglund

Underbara bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så himla fina stjärnbilder! Älskar när det kommer med konturer och ljus från annat än himlen så de får lite mer sammanhang!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: