Makeup 2013

Satte ihop lite bilder på några olika sminkningar som jag gjort under 2013. Lite rörigt kanske, men det fick bli så. Blev inte så många sminkningar som jag hade velat i år pga mina dumma ögon som jag haft problem med hela året ;/ Jag hoppas verkligen att dom kan bli bra under nästa år iaf.. 
Ska göra mina vanliga kollage med bilder som jag fotat under året också, men dom kommer upp på onsdag :)) 
 
 
 
 
Denna sista sminkningen och blixten är nog mina favoriter från året :p 
Har ni någon favorit? :)) 

Du är så grymt duktig :-) Den sista sminkningen med blixten är helt otroligt vacker :-)

Svar: Tack så mycket! (Sista sminkningen är mitt stjärntecken :p)
Johanna Fåglund

Sv: Då är det ju ännu coolare :-)

Svar: Hehe tack! :))
Johanna Fåglund

Fantastiskt snyggt!! xx
http://nataliealexandra.blogg.se/

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vad grym du är! Jag gillar sådana färgglada sminkningar men tycker det är svårt matcha kläder och sånt till :)

Svar: Tack! :)) Jag brukar inte sminka mig så vardagligt, men imorgon på nyår ska jag försöka göra något färgglatt då jag ska ha svarta kläder :p
Johanna Fåglund

sista är ju GRYM!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

så himla grym du är!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Alla är jättefina!! Mina favoriter är nog sjöjungfrusminkningen, blixten och den med guldiga fransar :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Ååh blir galen, du sminkar dig sååååå fint och du har en så otroligt fin ögonfärg!!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Väldigt snyggt! Mycket inpsiration! :) Kramar

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: