Kan det inte se ut såhär nu?

Hade gärna velat att det såg ut såhär ute nu istället för allt regn. Bilden är tagen 2010-12-27. 
 
Nikon D80 - 35mm 1.8 

Håller med saknar också snön här uppe i Norrland till och med! Hoppas det kommer innan julen :)

Svar: Knäppt att det inte ens är någon snö där uppe. Hoppas att ni får någon snart, här ser det inte ut som det iaf ;/
Johanna Fåglund

Vilken vacker bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fin bild! Håller med, vill ha vinter.... Riktig vinter, utan regn...

Svar: Tack :)) Jag också!
Johanna Fåglund

Åh vilken fin bild! Helt magisk!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh, I wish! Så less på detta regn.....

Svar: Jag också ;/
Johanna Fåglund

Åh, vilken vacker bild! :) Kram

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Håller helt med. Tråkväder !

Svar: Jaa, det ska regna här varje dag resten av året enligt väderprognosen ;o Kul...
Johanna Fåglund

Åh jaa, det har ju bara varit för underbart!!

Svar: Ja, verkligen!
Johanna Fåglund

Härlig bild! Vill gärna också ha massor med snö nu :(

Svar: Tack :)) Ja, det skulle inte vara fel med det nu.
Johanna Fåglund

Vilken vacker bild! Jag önskar också att det skulle se ut sådär nu, istället för det gråa vädret vi har nu.

Du har fått en award på min blogg:
http://pixelie.webblogg.se/2013/december/en-blogaward-2.html :)

Svar: Tack :)) Åh, vad kul!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: