Friday McFlyday

Kan inte fatta att det är 6 år sedan jag såg McFly för första gången! För 6 år sedan, den 6e December 2007 (precis vid denna tiden) satt jag och Sandra inne i Wembley Arena och McFly kom ut på scenen. Obeskrivligt var det! Innan konserten kom dom ut på en liten scen utanför arenan också och vi stod näst längst fram!! Jag har lagt ihop några videoklipp som jag filmade under kvällen till en video som jag tycker kan passa att lägga upp idag. Lägger upp en video med några klipp från året efter när jag såg dom också :))
Har filmat med Canon Powershot G9. 
 
McFly - Greatest Hits Tour 2007 
Glöm inte att ändra kvalitén till 720p
 
McFly - Radioavtive Tour 2008
Vet inte varför denna inte sparades i HD. (Denna konserten finns på dvd också, så det är kul att kunna se hela igen) 

åååh, så himla underbart <3 finaste killarna!

Svar: Jaa, det var det verkligen!! :D
Johanna Fåglund

Men åh så fint!! Vad tycker du om att dem bildat McBusted? :)

Svar: Ja :)) Det är väl en kul grej (lyssnade mycket på Busted förr). Men en tour bara, sen vill jag ha tillbaka McFly :P Vad tycker du om det?
Johanna Fåglund

Wow! Har alltid velat se dom (2007 tror jag det var som mitt McFly yrande började), men det har aldrig funnits tid eller pengar. Du är en riktigt lyckligt lottad tjej :)

Svar: Nej, det är jobbigt att dom aldrig kommer hit ;o Ja, jag hade tur att hitta någon att åka med båda gångerna (dom lyssnade inte på mcfly lika mycket som jag). Tid och pengar fick jag fixa, tog ledigt från skolan båda gångerna :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: