Berlin

Är hemma från Berlin nu, kom hem natten till idag. Har haft en väldigt bra resa och en bra födelsedag i lördags även om vädret inte varit det bästa. Vi har varit på flera julmarknader, shoppat, gått massa och i fredags var jag och Tobias på Berlin Zoo och fotade, det var kul! Så jag har en del bilder som kommer komma upp på bloggen. Började redigera bilder från första dagen, men orkar inte redigera klart, så jag lägger upp ett kollage med blandade bilder från resan som jag tagit med mobilen.
Nu ska jag lägga mig och se på Walking Dead. Har ni inte sett den tycker jag att ni ska göra det!
Lägger upp fler (bättre) bilder imorgon :)) 
 

MYS!

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Det låter som att du har haft det riktigt bra i Berlin och jag är inte alls avis på att du var på Berlin Zoo.. D:

Svar: Det hade jag :)) Zoo var väldigt bra också, men många av dom lite roligare djuren var i sina inneburar med tjockt galler :/ och pandorna hittade vi inte ens. Så sommaren är nog bättre där :p
Johanna Fåglund

Ser också på Walking Dead! :)

Svar: Den serien är så bra! Synd bara att det är så långt kvar till nästa avsnitt :P
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: