Tre år <3

Har inte haft tid att uppdatera bloggen dom senaste dagarna. Igår firade jag och Tobias våran treårsdag genom att åka till Norge. Sov en natt i Geiranger och idag har vi åkt vidare till en annan camping som vi ska vara på tills på lördag. Internet är jättesegt, funkar typ inte ens på datorn, är lite bättre på mobilen iaf så får skriva inlägget på den ist. 
Redigerade iaf en bild som vi tog imorse som jag tänkte lägga upp nu :))
 
 Uppdaterar kanske lite mer på instagram under veckan. (Stargirlphoto) 

Åh vilken fin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilken vacker bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Grattis till er och riktig fin bild! :D
Hoppas ni har det trevligt i Norge och jag ser framemot att se fler bilder ^^

Svar: Tack! :D Ja, det hade vi och det blev massa bilder!
Johanna Fåglund

vet att du varit norge innan, jag var där när jag var liten... men är så sugen på att åka dit igen, du får jättejätte gärna tips om olika ställen i norge du varit på. t.ex vackra platser att fotografera som på bilden ovan :) tack sålänge :)

Svar: Jag tycker att Geiranger är ett av dom finaste ställena jag varit på i Norge, där finns en del vandringar att göra där man får fina utsikter. Sedan om man bara åker längs vägen bland bergen kommer man hitta massor av fina ställen att fota på. Jag kommer uppdatera bloggen med bilder från olika ställen, så du kan hålla koll där :))
Johanna Fåglund

Underbar bild på er ! Och grattis!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Stort grattis till er, ni är så fina tillsammans! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Grattis till er :) Tänk vad tiden går.

Svar: Tack :)) Jaa!
Johanna Fåglund

Stort grattis <3

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Ååh, så underbart fina ihop!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Grattis! Så roligt. Hoppas ni får det mysigt!

Svar: Tack :D Det hade vi!
Johanna Fåglund

Anonym

Grattis! :)

Grattis till era tre år tillsammans.
Jättehärlig bild.

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: