Trasig

Är docktema i tävlingen i sminkgruppen på dayviews denna gången, så jag gjorde ett bidrag idag. Kommer klart inte vinna, men det är iaf kul att göra en sminkning att delta med :)) Kände nästan inte igen mig själv när jag kollade mig i spegeln :p 
 
Bilden passade bättre i svartvitt tyckte jag, så det fick bli det. 
Försökte med någon trasig porslinsdocka-liknande sminkning. Blev inte som jag hade tänkt riktigt, men det fick duga :P 

Tycker du lyckades riktigt bra.

Svar: Tack! :)) Fast en del kunde ha varit bättre, munnen tex. :P
Johanna Fåglund

Blev riktigt bra tycker jag. :) Gillar din blogg och läser den i princip varenda dag. :)

Svar: Tack så mycket :)) Vad roligt att höra!
Johanna Fåglund

Ser riktigt bra ut :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

du är ju jätte duktigt! Är "hålet" också sminkat?

Svar: Tack så mycket :)) Aa, det är smink.
Johanna Fåglund

Tycker det blev jättebra :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Riiktigt coolt!!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow vad coolt!! :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Agneta Algulin

Jag tycker det blev en fin porslinsdocka!
Hälsningar Agneta

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: