Timelapse - Uppe bland bergen

Nu har jag satt ihop en av alla timelapse jag fotat bilder till under resan till Norge. Denna är från ett ställe som jag la upp bilder på igår. Är rätt häftigt att se hur molnen rör sig :p 
 
Glöm inte att ändra till 1080p på det lilla kugghjulet :)) (vet inte varför det blev en så stor svart ram runt :p)
 
Och en bild från timelapsen.. 

så coolt! och vackert! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

grym bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Nej vad läckert det blev!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Häftig bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

hjälp vad häftigt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Häftigt :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Häftigt !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Riktigt coolt :D skall försöka göra samma sak¨
tack för insperationen

Sara

Hur gjorde du det? Jag har hittat en i på Youtube men ingen text. Jag kunde inte att höra dem vad säger om Time Lapsen och undrar om du kan förklara det för oss? ^^

Svar: Det är väldigt svårt att förklara hur man gör. Du får söka på timelapse tutorial på google, så kommer det säkert upp något :))
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: