Valborg

Hoppas ni har en bra Valborg :)) Jag kom hem för en liten stund sedan, har varit ute och ätit på Viktoria med Sandra och Pernilla. Väldigt god mat (oxfilé med potatisgratäng), men lite kallt eftersom vi fick ett bord på utsidan och det var ganska högljutt så man knappt hörde vad man sa. Men det var en trevlig kväll som inte blev så jättesen heller. Nu ska jag lägga mig och se på någon film :))
Har inte tagit några bilder under kvällen, så här är en på oss tre som jag redigerade för ca 5-6 år sen :P Känns lite knäppt att det var så längesedan jag gjorde den ;o Brukade göra sånna här enkla kollage innan jag började fota.  
 

Ha en bra dag!

Sandra

Sjukt längesen det där! Åh, ibland längtar jag tillbaka. Tack för en jättetrevlig kväll! :)

Svar: Haha ja, verkligen! Ja, ibland gör man det. Tack själv :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: