Våår :))

Några fler bilder som jag fotade i onsdags..
 
Nikon D800 med 50mm 1.4 på dom tre översta bilderna och Tamron 90mm 2.8 macro på sista.

fina bilder :D

Jättefina bilder :)

Fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Hej! Gud så fina bilder du tar! Blir riktigt glad när jag kollar in på din blogg :D
Just nu finns en frågestund uppe på min blogg där du får en länkning till din blogg om du ställer minst en fråga. Missa inte det! Kram :)

Superfina bilder! :) Kram

Jättefina bilder! :)

Så fina!:)

Det ser underbart ut :)

Så fina bilder, blir mer & mer sugen på ett 90mm.

Gud så fint. Gillar den näst sista extra mycket ! :)

Gillar verkligen den sista bilden :)

Hejsan du unika och vackra tjej!

Ingen har sagt att man behöver vara ett fan för att läsa det jag skriver. Så kika gärna in! Du kanske gillar berättelsen. ;)

Ha en fantastiskt fin dag och glöm inte att ge dig själv en kram, för det är du värd. ;)

// väggblomman

så fina bilder!! :)

sv: Verkligen, här är det ett tag kvar tyvärr :(

Du tar alltid så himlans fina bilder! :)

underbara bilder

allt bra?
du får gärna rösta på sonen min i en tävling här vi skulle uppskatta ett gilla på bilden så deltar du automatiskt i min blogg tävling.
kraaam

https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=448146465260882&set=oa.148049142029762&type=1

Så fina bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

helt klart underbara Bilder!

Den första är ju HELT fantastisk!!! SÅ vackert!! Visst är det härligt med vårblommorna nu! :O)

Gudomligt fina bilder.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: