Snödroppar

Har fortfarande inte hunnit redigera bilderna som jag tog i onsdags, men fixade en till nu lite snabbt. Tobias är här nu och vi håller på att göra lite mat :))
Skulle vara snällt om ni ville gå in och rösta på mig i tävlingen som jag skrev om i förra inlägget. Bara gå in och kommentera nummer 4. Här kan ni göra det.
 
Nikon D800 med 50mm 1.4

Åh så fint ! Vårkänslor !!

Svar: Tack :D Jaa!
Johanna Fåglund

sv. Så lite så. :)

Jättefint foto!

Jag har röstat nu, det var en fin bild!

Gud vad fin bild :D.

Så himla in bild!

Super fin bild :D Skulle du inte kunna skriva något inlägg med fototips och sånt? :)

Så fin bild :)

Vilken underbar bild. Får en sån otrolig vårkänsla :)

Du är verkligen jätteduktig på att fotografera! :)

Mysig blogg, med fina bilder :)

Så fin bild!
Och jag har redan röstat på din bild! :) Hoppas du vinner!

Såklart, men det blir lite klarare bilder med ett annat objektiv än det jag har. Jag får aldrig till en så snabbslutartid som jag vill. Juste glömde säga att det är en nikon jag har ;)

SV: kanske typ hur man kan utveckla sina bilder, vad man ska tänka på när man knäpper en bild :)

Tänkte bara säga att finalen avslutas ikväll, så samla på så många röster du kan om du vill! :)

http://emmafoto.se/2013/april/finalisterna-i-fototavlingen.html


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: