Silhuetter

Efter att vi fotat klart i lördags gick vi tillbaka till bilen. Jag gick nere på marken och Tobias uppe på en kulle eller vad man ska kalla det. Tyckte det såg så fint ut med honom med himlen och månen bakom så jag tog upp kameran igen och satte den på intervalltimerfotografering, så att den tog en bild var femte sekund. Jag sprang också upp på kullen och vi tog några silhuettbilder på oss. Gillar sånna bilder.
Jag satte ihop bilderna till en video också som blev lite kul och knäpp. Lägger upp den med:P
 
Står och kollar ut över havet :))
 
35 bilder på oss på 9 sekunder. Glöm inte att ändra kvalitén till 1080p.
Om ni undrar varför jag springer ner ibland är det för att det kom en bil och jag ville inte att kameran skulle bli påkörd :P

Fint billede! Elsker også silhuetter, men har desværre ikke taget sådanne billeder i lang tid. Fin film, desuden. Rigtig sjovt at se!:D

Fränt! Och rolig video.. !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fint !

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

åh så fint :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Älskar silhuettbilder, det är vackra, gillar den som blev som en kort film. Har du fotat silhuett bild förut med mer detaljer (så man ser ansikten så som läppar, ögon m,fl)?

Fint! :)

Så sjukt fin!

oh, va coolt, är det månen man ser där? hur ballt som helst!

Åhm vilka fina bilder!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: