Macro

Kollade igenom lite gamla bilder efter en macrobild som jag ska delta med i en tävling på dayviews. Hittade en gammal från 2009 som jag redigerade om. Drog vitbalansen lite åt det blåa hållet och rätt mycket åt lila, tyckte det blev en fin ton i bilden :))
Väldigt svårt att hitta någon bra macrobild som jag vill delta med :P Är inte säker på om det blir denna än, men lägger upp den här iaf.
 
Nikon D80 med Tamron 90mm 2.8 macro

cool bild :)

Vackert, som alltid !

Den funkar absolut!

Svar: Tack :)) Det blev den också :P
Johanna Fåglund

Jättefin bild! Sen är jag lite sucker för bokeh.. haha ;)

Jag tycker att den är jättefin!

Vilken fin bild :)

Coola bilder! Du är så duktig:)

Wow, den var supervacker! :)

den är vääldigt fin!

supersnyggt!!! :D

Jättefin!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Nydelig bilde! Tre av mine favoritter i ett bilde; marco, bokeh & vanndråper :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: