Bokeh

Var ute och gick igår med Tobias. Blev en lång promenad på ca 2 timmar. Hade med kameran, men tog knappt några bilder.
Här är iaf en bild som jag fotade vid havet. Tyckte solen reflekterades så bra i vattnet :))
Testade att göra en svartvit version också. Vilken gillar ni mest?
 
Nikon D800 med 50mm 1.4

Båda är väldigt fina, men den i färg gillar jag mest :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Färg tror jag faktiskt :) Gillar strånas beigea färg mot det blå vattnet. Du är duktig på att få fram fina och naturliga färger!

Svar: Tack så mycket :)) Gillar också den i färg mest, men kände för att testa på en svartvit också :P
Johanna Fåglund

Gillade den i färg bäst. Gillar dina bilder med bokeh riktigt mk, du får dem så himla fina.

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Anonym

SV: ja, det är så sällan du lägger upp svartvita bilder, så det är kul att se! :))

färg!

Riktigt snyggt! Gillar den i färg mest, symboliserar just "hav" det tycker jag inte den svartvita gör, för det kan vara vilket vatten som helst, fast den var helt OK i svartvitt också :)

Svar: Tack så mycket! :)) Ja, det håller jag med dig om!
Johanna Fåglund

Föredrar den med färg! Solskensfotografier tycker jag alltid ska vara i färg. Då njuter man mer av bilden ;)

Svar: Tack! Ja, jag gillar typ alla mina bilder bäst i färg :P Men kände för att testa svartvit denna gången också :))
Johanna Fåglund

Supervackert! :) Kram

Så fint :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jag gillar den med färg mest :D

Båda är fina! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Nydelig bilde!! Elsker bokeh. Jeg syns det var fint i både farge og s/h :D

Snyggt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: