- - - -

Ikväll ska jag på bio och se Iron man 3. Hade inte sett dom andra två förrän i februari/mars i år. Vet inte varför jag inte hade kollat dom innan för dom var väldigt bra. Så det ska bli kul att se denna nu. Gillar ni dom filmerna? :))
Här är en bild också som jag redigerade nyss..

har en tävling på bloggen i smmarbete med kamda. var med och tävla :) http://rebeccanfoto.blogg.se/2013/april/fototavling-i-samarbete-med-kamda.html

Fin bild :-)

Riktigt snyggt! Blir alltid så fint med målarfärgseffekten.

Jag såg Iron Man 3 igår och tyckte den var helt okej, inte riktigt min typ av film.

Frän bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jag tycker att alla dessa Marvel-produktioner är awesome! Har sett alla de där, Thor, Captain America, Hulk, Avengers! Älskar't! Har längtat efter Iron Man 3 i snart ett år, ska gå och se den ikväll. Ska bli skitkul. Sen längtar vi efter Thor 2 och Avengers 2! Sant att uppföljare sällan lever upp till första filmen, men det ska bli så kuul!

Jag vill med gå och se den! Har hört att den ska vara riktigt bra! :D Har dock inte sett klart tvåan xD

Sjukt fin blogg kolla gärna in min :)<3

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Hade LÄTT platsat i A-HA´s "TAKE ON ME"-video...

/Jeppe

Svar: Haha :P
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: