Nikon D800

Jag åkte till Botaniska trädgården för att testa min nya kamera. Det hade regnat, men när jag åkte var solen framme och det blev helt blått på himlen. Tyckte väldigt mycket om att fota med kameran! Kändes mycket bättre än min D80, så jag är jättenöjd :))
Precis när jag la ner kameran i väskan när jag hade fotat klart började det ösregna igen. Jag såg typ ingenting när jag körde hem för det bara öste ner och när jag hade ställt mig på parkeringen började det hagla också ;o Jag hade väldig tur att det var soligt typ hela tiden när jag fotade :P
 
Här är några bilder tagna med min nya kamera. Har använt 50mm 1.4 och Tamron 90mm 2.8 macro.



Alltså shiit vilka bilder, så sjukt fina :D Du måste vara nöjd över din nya kamera :D

Gud vad fina :)

Åhh! Jag blir så avundsjuk när jag ser dina bilder! Dom är helt fantastiska! Dom skapar liksom en känsla
Hilma :)

Vilken tur du hade, och det blev ju riktigt fint med alla vattendroppar! :)

Sjukt fint som alltid !

Underbara bilder som alltid! :) Och härlig att du hann fota klart innan det började regna!

Helt gudomliga bilder :)

Gillar verkligen färgerna i bilderna! :D

Tove

OMG!! Vilka amazing bilder !! AWSOME JU!

Hej! Jag har en Canon EOS 500D och vill köpa ett macroobjektiv. Har du något förslag? Ser ju hur fina bilder du tar! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: