Kameler ;o

Jag åkte ut förut för att fota vid Askim och när jag skulle parkera såg jag att det var en cirkus mitt på parkeringen. Det stod några kameler och zebror i en inhägnad, så jag gick dit för att fota. Blev bara två bilder eftersom det stod en full gubbe där som var lite jobbig, så jag gick ner till havet, men det fanns ingenting roligt att fota där. När jag gick tillbaka till bilen kollade jag om gubben var borta, men han stod kvar. Då åkte jag hem igen.
Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till Örebro. Min kusins barn ska döpas och jag ska fota åt dom. Det kommer bli kul :))
 
Här är iaf dom två bilderna jag tog på kamelerna :P
 



vad jobbigt med fulla gubben :(
Men dom bilderna ovan blev ju jätte bra :D

Coola kameler :)

Haha kameler är för sköna alltså. Superfina bilder! :D

härliga bilder! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: