Dop

I lördags var jag ju i Örebro för att fota mitt kusinbarn Elliotts dop. Tänkte lägga upp några av bilderna från det nu.
 
Jag fotade några bilder på honom efteråt också :)) Jättesöt!

Jättefina bilder ! :)

Fin blogg :D

Jätte fint! :)

Min svägerska vil att jag ska fota porträttbilder & under dopet & jag är jättenervös för det är ett jättemörkt kapell.

Åh vilken söt bebis! :D

Jag brukar jobba på en del dop(inte som fotograf.. och nej inte som präst) Så det jag vill komma fram till är att det är väldigt fina dopbilder, lyckats bra :)

åh, sista bilden är underbar!

sv: så lite så, allt bra? :D

har du twitter isf lust att följa mig? jag kan följa dig då med ;P

Svar: Nej, jag har inte twitter.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: