Höstpromenad

Här är några bilder som jag fotade när jag var ute och gick med Lisa igår :))
 
Bilderna är fotade med 50mm 1.4 och Tamron 90mm 2.8 macro.

Så himla mysigt! Ser ut som en toppen dag! :) Vackra bilder, älskar den första!

den första bilden var grymt fin!

Så fina bilder!

gud va duktig du är!!! vart någonstans vara du? det är väldigt mysigt!!

Otroligt vackert !

Så snygga bilder!

Åh, fina bilder!! :)

Du är otroligt duktig!

Hej finis!! Just nu har jag en Veckans Blogg tävling hos mig där du gärna får vara med och tävla!! Så kika in hos mig och anmäl dig!! Puss & Kram!

Vackra bilder :)

Gud så vackert! Otroligt duktigt!

Hoppas du får en fin dag imorgon :)

Oj, vad duktig du är på att fota! :) :D

Du tar så fina bilder! Ge din talang till mig tack! :(

OMG vilka fina bilder!

Härliga bilder :)

dugud vilka fina bilder du alltid tar!
kan du inte lägga ut något fototips snart för bättre bilder? :)

Åh, va fint!

Fina bilder!

Otroligt vackra bilder.

Vilka otroliga bilder du tar!! Hur gör du för att få så ljusa bilder när du fotar exempelvis träd i motljus och solen lyser igenom? Förstår ifall du är upptagen och inte hinner svara på min fråga. Ha en fortsatt bra kväll!

Svar: Tack så mycket! :)) Det beror lite på vad för ljus det är och hur mycket solen lyser igenom och så. Lyser solen genom grenar och löv så kan man ha lite längre slutartid/höja ison så bilden blir ljusare. Men så får man ljusa upp träden lite i efterhand också om man vill ha det ljusare.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: