Halsband

Fixade tre halsband igår som jag beställt från ebay. Var bara själva stenen man fick, så jag har satt i en sån liten ring och en kedja. Beställde dom i fredags och fick dom igår, så det gick snabbt :)) Väldigt fina var dom också, glittrar massa, speciellt den med flera färger i.
 
Hjärtat till vänster och stjärnan är ca 2cm och det turkosa hjärtat är 1cm (den är mer turkos på riktigt än på bilden).
 
Imorgon åker jag och Tobias hem till hans föräldrar, så jag kommer inte göra något inlägg här i helgen, men det kommer säkert upp något på Instagram. Stargirlphoto heter jag där :)) 

Snygga :)

fina:D

Oj vad fina smycken! :)

Svar: Ja det har du rätt i, man ser inte älgar så ofta, så det gör det extra roligt när man väl ser dem! :)

Fina smycken :)

Hej! Vilken jättefin blogg du har! Gillar din design! Ha en fortsatt grym helg! :)

Fina gillar verkligen stjärnan, och den är så du! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: