Docksminkning

I början på september gjorde jag en docksminkning på mig själv. Hade precis fått hem massa lösögonfransar (både över och underfransar) som jag köpt på ebay. Jag la aldrig upp någon bild på det, men tänkte att jag skulle göra det nu :P Vill göra någon ny sminkning, men har fått en ögoninfektion typ, så jag får se när jag kan sminka mig riktigt igen ;o
Kommer nog göra en ny docksminkning och ta lite bättre bilder någon gång..
 
Bilden är fotad med Samsung Galaxy S3..

Snyggt!

Häftigt! :)

Shiit, kände inte igen dig !

Åh vilken härlig kvalité det är på bilden, trots att den "bara" är fotad med mobilen! :) Hade du inte skrivit det under bilden hade jag trott att du fotat den med systemen. ;) Är du nöjd med S3:an annars eller? :)

Du är lika fantastisk på att sminka som du är på att fotografera!! :)

Sv: Tack så mycket! Vilken jacka menar du förresten? Har så himla många :D

Skit snyggt :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: