Bokedalen

Jag och Tobias åkte till Bokedalen idag, ett naturreservat i Jonsered. Ingen av oss har varit där innan, men jag har velat åka dit ett tag nu så idag blev det av. Vi skulle gå naturstigen som den kallas, men gick lite fel. Det gjorde inte så mycket för det var fin väg där vi gick också, men vi får åka dit någon mer gång och gå rätt väg.
Har hunnit redigera en bild än så länge. Fotade några bilder till en panorama i slutet av promenaden, var väldigt fint med ljuset och allt :))
 
Panorama gjord på 3 bilder. Fotad med Nikon D800 och 50mm 1.4

hej! det har hänt nått på min blogg, det går inte att kommentera något inlägg. och jag vet att du är jätteduktig på bloggdesign, så det skulle va så himla snällt om du skulle vilja hjälpa mig att fixa till det!! :( Maila mig på [email protected], så får du mina inloggingsuppgifter! kram

Svar: Hej! Tyvärr så har jag ingen aning om hur man fixar det. Hoppas att det löser sig.
Johanna Fåglund

Nämen hahaha, där bor jag :D i Jonsered alltså. Bokedalen är otrooooligt vacker. Har dock inte haft tid att fota för det regnar alltid när jag är ledig :P och nu är det försent.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: