Bokedalen II

Som jag skrev igår var jag och Tobias i Bokedalen och gick en promenad. Var ganska kallt, men ändå härligt väder. Nästa gång ska vi inte gå fel som vi gjorde nu iaf, var inte helt säker på om vi skulle hitta tillbaka till bilen, men det var inte så svårt :P Tror att det finns lite andra bokskogar och fina ställen där också som vi missade. Två timmar var vi ute och gick och det blev en del bilder. Var lite kul med kontrasten mellan frosten i skuggan och alla färgglada löv i solen, så det blev lite varierande :)) 
 
Närbild på frost på ett löv
 
Vi hamnade i en mysig skog
 
Tobias i skogen :)) (han fotade med min D80 eftersom han inte hade med sin kamera till mig i helgen)
 
Tobias tog en bild på mig när jag fotade frosten :P
 
Sedan kom färgerna tillbaka..
 

Superfina bilder. Riktigt coolt med kontrasten mellan vinter och höst ;)

Jättefint ! :)

Super fina bilder, som vanligt :)

Gaaaah du tar så sjukt fina bilder, står inte ut!!! ;)

jenny

vilka fina bilder!! som vanligt ;)

Finfint!

Har en fråga. Man kan inte fota vanliga bilder med macrofilter men kan man de med objektiv? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: