Vid havet

Igår tog jag och Tobias en lång promenad längs havet. Det har vart dåligt väder hela helgen, men blev soligt igår på dagen, så då passade vi på att gå ut och gå. Vi gick på vägen längs havet vid Hovås, väldigt mysig väg är det :)) Hade med oss kamerorna så det blev några bilder också.
 
Blåste massa så det var fina vågor :))
 
Tycker att solen går ner alldeles för tidigt nu ;o Vid 15.45 är denna bilden tagen.
 
Hittade några fina bryggor som vi gick ut på. Man höll typ på att blåsa bort där ute ;o
 
När vi gick tillbaka igen var det mörkt. Jag testade att fota lite bilder på vägen med hög iso. Funkar rätt bra faktikst med tanke på att det var helt kolsvart typ :P

Super fina bilder :D

Vackra bilder som alltid !

Wow.... Den där första bilden vid/på bryggorna är helt sanslös... :D

Du är duktig! Tycker om dina bilder :D

Så vackra bilder.

Ja usch, alldeles för tidigt går den ner!! Men otroligt fina bilder! :) Fotar du alltid för hand utan stativ? :)

Vill egentligen kommentera varje inlägg om hur snygga bilderna är, helt otroligt ! :o

Älskar bilderna!Jag drömmer själv om att bli fotograf & du ska veta att du är en riktig förebild för mig! Jag undrar hur du gör så att vattnet ser så "mjukt" ut? :) Blir riktigt glad om du svarar!

Svar: Tack så mycket! :D Jag har haft lång slutartid för att få det sådär :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: