Svartvit


Fiiiin :)

Riktigt riktigt snygg!!!

Grymt snyggt !

Åh vilken häftig bild :)

Sv: Okeej :) Jag förstår. De är alltid segt att släpa på stativet ;)

Kul att se lite svartvitt från dig, jättehäftig bild! :)

Super fin bild :)

jättefin bild, den passar i svartvit !
tycker du är en jätteduktig fotograf, ser verkligen upp till dig !
jag har en fråga, tycker du dehär objektivet http://www.elgiganten.se/product/foto-video/objektiv/SIGMA5A9955/sigma-objektiv-70-300mm-f4-5-6-nikon skulle vara bra att fota djur och andra vardagliga saker med ? :) jag ska även till Florida och vill gärna ha ett objektiv med bra zoom.
tacksam för svar om du vet något :)

okej, tack för svaret ! :)

Snyggt!

Vilken UNDERBAR bild!!! :D

Kollat igenom alla dina HDR-bilder nu! Sjukt snygga måste jag börja med att säga!! :D
Men jag undrar om du inte kan göra ett inlägg om hur du gör dina HDR-bilder. Liksom vilket program använder du? Har du flera exponeringar som du lägger samman eller redigerar du fram HDR-effekten på enskilda bilder? Hur isf? Hört olika som använder flera olika tekniker nämligen! Vore kul att veta hur du gör :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: