Smycken på Stylad.se

Min bror har nyss startat en webshop där han säljer smycken, Stylad.se. Jag har även hjälpt till lite med design och fotat produktbilder. Så jag tänkte tipsa er om denna sida. Han har bland annat en del kamerarelaterade smycken som kameraringar och halsband. Riktigt fina. Och såklart mycket mer fint. Just nu finns det lite julerbjudanden också. Ni kan ju gå in och kolla och se om ni hittar något ni gillar :)) Klicka här för att komma till sidan.
 
Några bilder på vad som finns i webshopen..
Gillar dom kameraringarna till höger. Och den ringen på bilden till vänster (som inte syns så bra där, men det är en likadan ros som på armbandet) är jättefin också. Jag har den själv :))
 
Söta små benrangel :P Och två kamerahalsband. Jag köpte ett sånt svart för nåt år sedan, men det var dyrare än vad han säljer dom för. 
 
Det kommer komma en tävling här på bloggen i samarbete med Stylad.se någon gång snart också :))

Missade massor av saker jag skulle kunna tänka mig köpa, hälsa bror din att han har gjort en lyckad sida :D

De där kamera ringarna har jag kikat på tidigare, tycker de är jättesnygga!

Snygga :D

Fin blogg, kika gärna in på min och lämna en kommentar:D

Många fina smycken, ska definitivt beställa benrangelhalsbandet :)

Va kul, riktigt fina smycken!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: