Flygande fjärilar

Jag är sjuk och kan inte sova så jag redigerade ihop ett kollage från när jag fotade fjärilar i augusti. Gjorde massa försök att få dom på bild när dom flög, så jag tänkte att det skulle bli ett kollage med bara flygande fjärilar. Trodde först inte att jag skulle ha bilder så det räckte, men det hade jag :)) Fast fokusen är inte helt hundra på alla.
Kommer ihåg att det var en jättehärlig och varm dag. Cyklade till Hovås och hittade alla fjärilarna vid sidan
om cykelbanan. Saknar värmen...
 

Åh, vad läckert!!! Jättefint!!!

Jag har några såna foton i mitt bildarkiv också, men definitivt inte så många så de skulle räcka till ett collage. :-) Svårt är väl lixom bara förnamnet!? :-D

Så vackra bilder :O

Vilka härliga bilder! Det är verkligen en utmaning att fånga något så i luften, jag försökte med sländor för länge sedan och fick kanske till 2-3 stycken bra. :)

SV: haha, precis :)

Åh vilka fina, försökte i somras att fota fjärilar när dom flög, lyckades med bara ett par kort fast bara när dom var på blommor, men är väldigt nöjd med dom. Om du vill kan du se dom här :)

lyckades inte att få med länken i den förra kommentaren så den kom här istället.

Vilka fina och härligt somriga bilder! Det blev jättefint som ett collage! :)

WOOW vilka fina bilder!

Superfina bilder! Häftigt att du kunde fånga så många i flykten :)
Ja usch, värme och sol hade inte suttit fel!

Gud så fina bilder!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: