Norge imorgon :))

Nu ska jag och Tobias gå och lägga oss. Ska upp tidigt imorgon för att åka till Norge. Tänkt åka på en liten resa och fota :)) Kommer bli roligt och hoppas att vädret blir bra! Är tillbaka på torsdag kväll igen.


Redigerade en bild lite snabbt från Ramhultafallet. Fler bilder från igår kommer när jag har kommit hem igen.

sjukt fin bild! :D

Det låter roligt - trevlig resa! Jättefin bild förresten :)

Åg, vad trevligt! Hoppas ni får en bra resa och många bilder :D

Underbar bild! :)

Vilka underbara bilder du tar!

Åh vad roligt! Kommer nog bli massor med fina bilder!

Du är helt grym på att fotografera! :o

Åh, så himla fin bild :)

Fin bild :)

Vacker bild. Åh jag har alltid velat ta en fotoresa till Norge det sägs vara så fint där vart man än hamnar.

sv: vsg!

Var det roligt i Norge då? :)

Fin blogg du har! :D

Åh vad fin bild :D

- Så lite så! :D

Fin bild


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: