En kväll i Botaniska Trädgården

Efter Tobias hade fotat lite bilder på mig i lördags kväll i Botaniska Trädgården gick vi runt lite och fotade blommorna. Var ju sånt fint ljus så man kunde inte låta bli :P
Alla bilderna är fotade med 50mm 1,4..










FIna bilder :)

jättefina bilder :)

Vilka fina bilder :)

Härliga bilder, som vanligt!:) Och jag håller med, det är underbart ljus!:)



Svar: Haha, jo det är ju så! När jag fotar närbilder på insekter/spindlar är jag alltid bara så rädd att de ska "hoppa på mig", men hittills har jag klarat mig!:P

Åh, vilka härliga bilder :)

vackert!!

sv; Varsågod:)

Haft en bra dag?

Så vackert!

Jätte fina bilder :)

Gud så härliga bilder! :D

Så fina bilder! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: