Vattenfall

Har redigerat några fler bilder från när jag och Tobias var vid Ramhultafallet och fotade för några veckor sen.

 
 

vackra bilder:D

Vackert!

Guu va häftiga bilder! Känns helt magiskt och overkligt! :D Grymt gjort!

hej!
Vad har du använt för slutartid på dessa fotona? Har du använt stativ? Vill själv lära mig att ta finare vattenfoto, du är verkligen duktig på det!

Oj, var ju hur fina bilder som helst!!!!

Anna

Hej, jag har en fråga som jag önska du kunde ta upp i ett inlägg.
Jobbar du? om inte, hur har du råd med allt, alla resor, alla kameragrejer, och hur har du råd att bo??? jobbar din kille och betalar hyran oså eller? :)

WOW, grymt fina bilder! :D
vad har du använt för slutartid/bländare?

Svar till Anna:
Jag vill inte skriva om sånna saker i min blogg. Känner inte att alla behöver veta om min ekonomi m.m.. Men kan skriva att jag fortfarande bor hemma så jag har ingen hyra att betala och sparar man pengar har man råd till saker man vill göra/köpa.

Vilka superfina bilder:)

Åhh, underbart vackra bilder!

alltså... du och di fototalang! :( Man blir så otroligt avundsjuk.

ÄLskar bilderna!

Hej Johanna! Tänkte bara skriva och berätta att jag följt dig väldigt länge och alltid beundrat dina foton!

För några år sedan hade jag ett konto på bilddagboken där jag lade ut mina foton och såg att du var en utav mina senaste smygtittar, så jag kollade på ditt konto och sedan dess har jag varit fast :) Har alltså följt dig sedan ditt konto "McFly" på bilddagboken och kommer även ihåg när du startade den här bloggen. Tänkte bara berätta det, sånt är alltid kul att veta!

Jag är säker på att du kommer kunna gå långt. Du gör extrema insatser och det märks att du brinner för det du gör och det syns i dina bilder. Sluta aldrig med det du gör!

Kram Fanny

asfina bilder, riktigt häftiga!!

Hur lång slutartid har du på de här fotona? :)

Jättefina!! Jag och min kompis ska dit snart hoppas vi! Vi har blivit så inspirerade av dina foton! :) Hur redigerar du den här typen av foton? :P

Vilka vackra bilder!

Aha! Tack för tipset! :D

Helt magiska bilder. Känner att jag vill åka till Ramhultafallet och fota nån gång. Blir så inspirerad av dina bilder och vill lära mej mer.

Du är sjukt bra på att fota !
vad har du för en kamera ? :)

Gud vilka fina bilder du tar:)

Ehee jag har också en blogg på blogg.se och vet inte riktigt hur man kan få en egen desigen skulle du vilja hjälpa mej med att göra en design och sätta in den?:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: