Makeup

Har tänkt använda min ögonskugga-palett lite mer, så jag gjorde en sminkning idag på mig själv. Rosa, orange, gult och svart med glitter blev det. Tycker det blev bra, fast det är synd att man inte ser glittret så tydligt på bilderna för det glittrade så fint i verkligheten :P Det svarta blev lite blekt också på bilderna.
Här är några bilder iaf :))



Och en helbild på sminket :))

skit snyggt!

Otroligt snyggt!! :)

Snyggt!

vackert:DDD



Och säg gärna vad du tycker om mina "Curse" Modellbilder som jag har tagit på Tove:)

Riktigt fint! :)

Otroligt fint. Kan bara tänka mig hur fint det är irl när det blev så fint på kort.

Snyggt :)

Riktigt snyggt! :)

Riktigt snyggt, ögonen kom verkligen fram !

Snyggt!

snyggt :D

Vad vacker du är!:) Sminket blev jättesnyggt också, jag önskar att jag skulle vara lite bättre på att sminka mig! :P

du är fruktansvärt vacker!! :o

Gud vad snyggt!
Vart har du köpt ditt smink..typ ögonskuggan?
Så sjukt snygga färger!! :D

Denna sminkning gillar jag verkligen! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: