Lite blombilder

I typ 3 veckor har min kamera legat nästan orörd, men igår var jag ute och fotade lite. Åkte bara till Botaniska Trädgården, men det var härligt att komma ut och fota lite :))
Har använt Nikon 50mm 1,4 och Tamron 90mm 2,8 macro till bilderna.
 
Försökte fota sånna här när dom flög, men det var inte det lättaste :P Denna och bilden här under var dom bästa jag fick.                                                                                                                                                                                                                         
Det blåa är inte redigerat. Det är en blå blomma framför kameran.

Jag blir inspererad och motiverad varenda gång jag går in på din blogg, jag gillar speciellt att du alltid håller alla foto så äkta och vet hur du ska fånga ljuset på rätt sätt. - Tack

Härliga bilder!

Jättefina bilder, gillar framförallt de bilderna med ett bi på!

Vackert :)

Jättefina bilder. Älskar den sista. Färgerna är jättefina.

Jätte fina bilder :) Kolla gärna in min fotoblogg och kommentera vad du tycker om mina bilder :)

Wow, vilka fina bilder - sådan sommarkänsla! :)

Tack så mycket för ditt svar :)

riktigt, riktigt snygga bilder! :D vad har du använt för objektiv för att komma så nära?

DU är makalös!

SHIT VAD GRYM DU ÄR!!

Sjukt fina bilder! Om jag skulle få såna där bra bilder skulle jag kolla på dem hela tiden :D

du får så bra bilder på tex. getingar. Använder du closeup filter då eller ett viss objektiv isåfall vilket?:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: