En bild från Källsjö

Kom hem från Källsjö igår kväll. Har haft det bra även om vädret inte varit det bästa. Var ute och gick en del ändå och det har blivit en del bilder. Här är en från i onsdags då vi hade rätt bra väder hela dagen :)) Det är HDR gjort av två bilder.


Vilken häftig bild, den har ett sånt djup! Och så skickligt du leder in betraktaren i bilden.....

Grymt snygg bild! Jag kan inte förstå hur du får ett sådant djup & såna färger i dina bilder. Kan bara gapa och säga att du är fantastisk!

Håller helt med Becca om grymheten! ;)

Malin

Asså du är helt otroligt duktig på att fotografera jag hittade din blogg på blogg.se framsida och sen dess så har jag varit som besatt av dina bilder jag är så imponerad! Dina landskapsbilder från Norge älskar jag verkligen. Jag förstår inte hur du kan få ett sånt djup i varje bild färgerna och allt. Var bara tvungen och säga hur fascinerad jag är! Kram Malin :)

Svar: Åh, vad snäll du är! Tack så jättemycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: