6 Juni

Jag har inte varit så aktiv här på bloggen dom senaste dagarna. Håller på att göra om i mitt rum, så hela helgen har jag och Tobias målat om väggarna och pappa har börjat lägga nytt golv. Kommer bli snyggt :)) Lägger upp en före och efter-bild när det är klart.

Tänkte lägga upp dom sista bilderna jag tog när jag och Tobias var i Källsjö för två veckor sen. Vi hade bra väder den dagen och var ute och gick rätt länge. Fotade mest med mitt macro :P Man kan hitta massa roliga småkryp om man bara är lite uppmärksam.


Suddig bild, men tyckte att denna spindeln var så läskig och konstig, så lägger upp den iaf :P








Vi gick ner till sjön på kvällen vid 23.30. Det var fin himmel då..

jättefina bilder :)

Nellie!

oj gud, den sista bilden var underbar!

sista bilden är bra : WOW !

Helt otroliga bilder, så fina!! Gillar speciellt sländan.

Fina bilder :)

Vilka underbara bilder!! :D



Vart har du köpt skorna på din header? Ute efter nya festskor :D

fina!:D
btw- de dära med IR filtret äre så det blir rött eller varre så de blev klara färger?:O
för jag vill att de ska bli klara färger :O<33

Gillar speciellt de två sista bilderna! Grymt inspirerande blogg för övrigt!

sara

spelar in gör du så här-
google sen
download Hyper cam 3 free :)<3

Otroligt fina bilder :D

Läckra bilder. Använder du manuell fokus när du fotar macro? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: