29 Maj 2012 III

Nu har jag redigerat klart dom sista bilderna från första dagen i Geiranger. Efter vi hade gått den första vandringsleden som jag la upp bilder från i förra inlägget åt vi lunch och bestämde oss för att gå en till vandringsled som hade starten på samma ställe som den första, fast åt ett annat håll. Denna var lite jobbigare att gå eftesom det var lite brantare. Man fick stanna flera gånger på vägen och vila och dricka vatten för det var så varmt. Denna vandrigsleden gick till ett stort vattenfall, Storsaeterfossen. Man kunde gå ner bakom vattenfallet, det var lite häftigt :)) När vi kom tillbaka till bilen efter ca 2,5 timmar åkte vi tillbaka till campingen och grillade. Var en riktigt mysig dag.
 
Panorama vid Storsaeterfossen..
 
Tobias tog en bild på mig när vi var på väg ner bakom fallet..
 
Sedan kom vi till slut ner till bilen igen. Var en rätt jobbig vandring faktiskt :P
 
Det var så fint här, så vi stannade på vägen tillbaka och tog några bilder :))

Skitsnygga bilder!
Verkligen!!!

Jättevackra bilder, fast ser lite läskigt ut att klättra så brant! x)

Vackert, så vackert!

Grymt fina bilder!
Kan du inte skriva vilken kamera + objektiv du använder varje gång? :)

Otroligt vackra bilder! Den på dig är superfin! :D

Grymt fina bilder :D Kram

Fina bilder :)

Makalöst vackert! :)

Oj såna fina bilder än en gång! :)

Otroligt vackra bilder, nu vill jag med åka dit :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: