Söta vargar

Jag och Tobias åkte till Borås djurpark i söndags och fotade lite. Har gått igenom bilderna nu och redigerat en bild än så länge. Vargarna hade fått bebisar som var väldigt söta :))
 
Vet inte riktigt varför mina länkar till vissa kategorier i menyn inte funkar. Jag ändrar till rätt koder, men efter ett tag funkar dom inte igen av någon anledning. Sedan har mina länkar till andra bloggar försvunnit och jag vet inte hur jag ska få tillbaks dom. Dom finns kvar i kodmallen, men kommer inte upp i bloggen ;S Samma sak med två bilder, min sån grej som visar bloglovin-följare och min bloggsvar-ruta som jag hade i menyn också. Detta har hänt sen dom ändrade på blogg.se.
 

Hoppas det börjar funka igen D: blivit massa krångel sen dom bytte blogg.se .
Men väldigt söt bild :D

Awwww så söta !

All ändring var bara onödig -.- Dom kunde lika gärna fixat klart ALLT innan dom ändrar på designen. -___- För mig har det inte blivit något konstigt.

Och gud så söta vargungar!

Vet att det är många som har problem med att länkar inte fungerar som de ska.

Ja det är riktigt konstigt.

Jätte fin bild ,kola gärna in min blogg :)

sv: Jobbigt , hoppas du får till det snart :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: