Mysigt kvällsljus

Var ute på en promenad med Tobias nu ikväll :))
 

Superfint!

jättefin bild!

Vilken vacker bild!!

Så himla vacker bild. Älskar ljuset i bilden.

Super fin!
förstår inte hur du redigerar, kan du inte köra ''hyper cam 3'' så du spelar in på datorn så vi kan få se hur du redigerar de populäraste bilderna :D<3

Svar: Tack! :))Just denna bilden har jag knappt redigerat. Bara ljusat upp liite och lagt på skärpa. Annars har jag en beskrivning i min kategori "redigeringstips".
Johanna Fåglund

Jätte fin bild :)

Underbar bild!

Shoho! Vad hittar du på? :)
Kram

Jättefin! :) Sedan ville jag bara försäkra mig om att du verkligen fått mitt mail med frågorna till intervjun?

Supervacker bild!

Superfina bilder tur knäpper :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: