Borås Djurpark

Som jag skrev i ett tidigare inlägg var jag och Tobias på Borås Djurpark och fotade lite i söndags. Har redigerat några bilder därifrån nu som jag tänkte lägga upp. Var en del djur som hade fått bebisar som var väldigt söta :))
Har använt 18-135mm, 85mm 1,8 och 50mm 1,4 till bilderna (det sista bara inne i aphuset).
 
Denna lilla bebisgeten gjorde värsta skuttet från stenen nere i hörnet :P
 
Någon som gömmer sig där bakom :P
 
Girafftunga.
 
Noshörningarna hade fått en bebis också.
 
Kram :D
 
 

Ja, gud va liten noshörningsungen var ;)

HAHAHHAHA älskar den tredje apan! :')

hahaha, den apan jag menade, kolla på denna länken, http://weheartit.com/entry/32934133 .. Dom ser exakt likadana ut haha :')

Åh, mysig krambild! :)

Så fina bilder.

Sötnosar :)

Åh Borås Djurpark. Har alltid velat åka dit men det har aldrig blivit av :( Snyft. Helt underbara bilder som vanligt. Har faktiskt inte sett en Noshörningsunge förut :P

Fina bilder!

Jättefina och söta bilder! Hur mår du idag då? ^^
kram kram

Så härliga bilder!

vilka fina bilder:D såna fina djur:DDD

Åh vad jag saknar dem... Tack för Zebrabilden, så roligt att se att Tora med har fått sin bebis nu :') Har du fler foto på de 2 äldre fölen så skulle det vara roligt att se! Jag jobbade nämligen i där när de föddes.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: