3 mil på en minut

Här är timelapsen från Norge som jag skrev om i förra inlägget. Tobias som fotat bilderna medan jag körde, men jag som satt ihop den. Lite synd att vi inte gjorde den på ett lite bättre ställe med mer berg och så. Fanns många vägar som var finare, men blev bra ändå :P 
 

Riktigt häftigt :)

Coolt ^^ Ni skulle kunna göra ert eget "på spåret quiz" ;)

Blev jättebra tycker jag, snyggt :)

Häftigt :)

Ja det är verkligen synd att man inte hade det. Ja det ska jag verkligen göra, finns så mk fint i Norge som inte finns i Sverige tycker jag.

Tack att du sa till :)

haha fan va härligt d verka =) ska dit nästa år å hälsa på min sambos syster =) kommer bli helmysigt att få se alla berg å fina norge =)

Awesome ju :))

grym film! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: