Timelapse

Jag har länge velat göra en timelapse. Man fotar massa bilder och lägger ihop så det blir en film. Tycker det är väldigt häftigt. Gick ut på kvällen när vi var i sälen och satte mig i en snöhög utanför stugan för att fota bilder till en timelapse. I 40 minuter satt jag där tills batterit på kameran tog slut, blev 197 bilder.
Igår hjälpte Tobias mig med att sätta ihop bilderna till en film. Vi fick mycket hjälp av denna tutorial. Av 197 bilder blev timelapsen 8 sekunder lång (6sek när jag la upp den av någon anledning). Jag hade velat ha den längre, men tycker det blev bra för att vara första försöket iaf :P


Den var ju superbra för att vara första försöket. Skulle inte kunna göra något sådant haha :P

Coolt :D

Det blev ju jätte bra! :D

Timelaps är jättecoolt! Tycker du lyckats mycket bra! :)

Sv; Jo... :(

Okej, jag tänker lite ;)

Är det du som gjort din design själv förresten? :)

Snyggt som sjutton !

Anonym

Den vara bara 6sekunder ju :(

Svar till anonym:

Jag vet inte varför den bara är 6 sekunder där. När vi satte ihop den var det 8 ;S

Wow du är bra på att göra designer :)

Är det dyrt med photoshop? ;)

Åh vad cool video gjord av bilder :D

Sv; OKej ;)

Har du nåt eget djur förresten? :)

Okej, jag förstår.

wow! :D

Svar: Jo, men de fotograferna har ju gjort det flera gånger :P Du kommer givetvis också bli bättre på det :) Tack så mycket!

Svar: Så sant som det är sagt! :)

Snygg header! :)

Tuff, vill oxå försöka mig på det där.

Coolt :)

Awsome jue :D

Fan vad coolt alltså!

Har velat göra en sån länge, din blev skit bra! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: