Sälen

Jag och Tobias hade inte planerat att åka någonstans nu i vinter, fast det blev så nu ändå :P Min bror och hans flickvän hade planerat att åka till Sälen och för typ en vecka sen frågade dom om vi ville med. Vi ville åka och efter vi räknat ut vad det skulle kosta bestämde vi oss för att följa med. Kostade inte alls så mycket som jag trodde. Så imorgon åker vi upp :))
Jag åkte skidor mycket när jag var mindre, men nu är det 7 år sen senast. Det blir roligt att åka igen. Vi har pratat om det innan att åka skidor, men har åkt på solresor istället. Men nu ska det bli härligt med lite snö!
Just nu håller jag på att packa, hoppas jag inte glömmer någonting :P Kameran är ju med iaf såklart.
Är tillbaka nästa söndag igen!


Bilden är från December 2010..

Hoppas ni får det roligt utan några skador.

Jätte vacker bild:)

Kom hem från Sälen igår! Det var sjukt mycket snö och -16 grader när vi åkte hem. ^^ Hoppas ni får det bra iaf!

Åh du får ha det bäst på resan. själv kan man knappt stå på ett par skidor.

Hej Johanna! Jag undrar om du skulle vilja länka mig på din blogg? Har dig länkad på min :)

Kramar

Alma

Trevlig resa :)

Sv: Tack för tippset ! :)) (sry för inte svarat tidigare men kommentarerna har helt enkelt laggat...)

Ska precis börja med "Veckans fotografi" på min blogg!

Där du kan få chansen att visa din finaste bild på min blogg och för mina läsare med en direkt länk till din blogg! :)



Vill du vara med? klicka då här:

http://autophoto.blogg.se/2012/january/veckans-fotografi.html#comment

Jag lottar ut ett valfritt väggord på min blogg. http://thirteenitis.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-varfri-miniatyr-vaggord.html#comment

Åh vad fin bild! :)

vilken underbar bild!!!

hur har du fotat den? :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: