Frost

På nyårsafton var det fint väder och kallt (iaf på dagen), så det hade blivit lite frost ute. Tog några bilder utanför huset bara :P




Hur kan du alltid få så perfekta bilder???;)

Verkligen jätte fina bilder du har =) du är grymt duktig!

Gud så vackert, jag älskar frost.. men inte vintern! ^^

hihi här i uppsala var det typ 10 minus på kvällen.. mina tår gjorde ont efter halvtimme :P

Jättefina bilder :)

Wow vilka bilder! :)

Vilka vackra macro bilder:) Vilket objektiv har du användt?

Jättefina frostbilder! :)

Fina bilder, jag gillar de blåa tonerna i den översta bilden, riktigt snyggt!

Jättefint !

SV: Jaha det hade jag inte kunnat gissa, väldigt snyggt blev det iaf :D

Fina bilder :)

jag minns att jag läste din blogg och följde dig på bilddagboken för några år sedan! hittade din blogg nu igen och jag måste bara säga att du tar så sjukt bra bilder! :)

Tja, om det hade varit kallt här i Paris sà hade jag tagit sàna foton, som jag älskar, men jag nöjer mig med att fotografera fàglarna i parkerna i regniga Paris...



Den enda sminkning som berör mig är film- och teatersminkning, ty jag är aktris i en teatergrupp här i Paris...

vad använder du för att fota frost?

o hur får du droppar till att vara runda? :O

Jätte fina bilder! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: