Fjäril

Lägger upp en bild från i somras som jag inte har visat innan.
Fotad med Tamron 90mm 2,8 macro.


åh, härlig bild:) Nu längtar man till sommaren ännu mer;)

Bra fångat ! :)

himla cool bild! :)

Härlig bild!

Hej! Kikar in och lämnar lite avtryck, hoppas du haft en trevlig dag hittills :)

shit, riktigt läcker!!

grymt fin :D

kramis♥

heejsan,Vilken fiin blogg du har :)

du kanske skulle vilja bli vinnaren i våran fototävling i våran blogg? och få massvis med länkar och kunna få något av 100 besökare extra? :)

då är det här rätt tävling för dig en enkel och fin bild är det enda du behöver göra för att kanske få chans på detta ;)

besök gärna vår blogg och se vad du tycker om den och kanske delta på denna stora tävling som vi har igång nu med fina vinter bilder, som vi ser att du har på din blogg! (:



http://sosweetie.blogg.se/2012/february/fototavling.html#comment

Riktigt snygg, hur kom du så nära att den flög iväg? :O

Sv: Haha okej, fotovan fjäril då kanske. ^^

Har du beskurit bilden något så att det har zoomats i efterhand, eller kom du så nära irl?
Jag har samma objektiv men tror inte jag kan få lika "extremt" nära som du >< Jo, om jag då beskär sen haha.
Duktig är du iaf!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: